DS KURORTY NADMORSKIE
OPIS PROJEKTU

Korzystaj z potencjału TV- Docieraj do osób poza jej zasiegiem!

Dynamicznie! Nowatorsko! Skutecznie!

Co roku miliony Polaków odwiedzają kurorty nad Bałtykiem szukając relaksu i zabawy. W wypoczynku, już od dwóch lat towarzyszy im sieć ekranów DIGITAL BOARD.

Na usytuowanych na nadbałtyckich deptakach nośnikach obok spotów reklamowych zobaczyć można klipy muzyczne, trailer'y filmów, serwisy informacyjno rozrywkowe oraz komunikaty pogodowe. Kampania reklamowa odbywa się więc w taki sposób i w takim otoczeniu, że widz odbierze je jako przyjacielską sugestię, budującą pozytywne skojarzenie z promowanym produktem.

W ramach letnich ekspozycji organizujemy również bezpośrednie transmisje z najgorętszych imprez i wydarzeń w kurortach. Uznaniu Klienta pozostawiamy możliwość dodatkowego wsparcia akcji na ekranach poprzez sampling czy mini-event'y organizowane w oparciu o stoisko promocyjne na promenadzie. Co roku wprowadzamy nowe elementy i nowe możliwości, zaskakujemy widzów i tym samym jeszcze skuteczniej realizujemy kampanie.

Ekrany DIGITAL BOARD stały się tym samym ważnym elementem rozrywkowym na turystycznej mapie kurortów.

 

 

........................................................................................................................................................................................................................................................................

OFERTA

Emisja materiałów promocyjnych na wielkoformatowych ekranach Digital Board z dźwiękiem w najpopularniejszych kurortach nadmorskich.

Proponowane rozwiązania:

• Standardowa kampania reklamowa emisja spotów reklamowych wg ustalonego media planu
• Kampania reklamowa połączona z akcją event ( stoisko namiotowe, sampling produktów)
• Sponsoring serwisu pogodowego
• Sponsoring serwisu atrakcji turystycznych

Rozwiązania niestandardowe – aplikacje interaktywne ( aplikacja, sms/mms, Bluetooth)

Przykłady rozwiązań:

Kupon rabatowy na zakup produktów danej marki
Zaproszenie na imprezę organizowaną przez marketera
Zaproszenie po odbiór bezpłatnej próbki produktu
Konkurs, plebiscyt, głosowanie

 


........................................................................................................................................................................................................................................................................

KONTENT

Materiały rozrywkowe: klipy muzyczne, gry, trailery filmów

Prezentacja atrakcji turystycznych danego kurortu

Kalendarz imprez – serwis informacyjny

Prognoza pogody – serwis informacyjny

Krótkie przekazy on-line z odbywających się na terenie kurortu imprez






 





........................................................................................................................................................................................................................................................................

LOKALIZACJE

Docieraj precyzyjnie! Nie ograniczaj zasięgu!

Ekrany DIGITAL BOARD zlokalizowane są przy głównych deptakach/na Promenadach najpopularniejszych kurortów nadmorskich.

Dzięki temu marketer ma możliwość dotarcia z komunikatem reklamowym do wszystkich turystów przebywających na terenie danego kurortu i okolic.



 


........................................................................................................................................................................................................................................................................

NOŚNIKI

specyfikacja

........................................................................................................................................................................................................................................................................

DLACZEGO DIGITAL BOARD

Nowoczesność – emisja wielkoformatowego materiału filmowego w warunkach zewnętrznych przykuwa uwagę wszystkich osób znajdujących się w zasięgu nośnika

Zasięg oraz czas dotarcia – dotarcie z komunikatem reklamowym do wielu tysięcy osób przebywających poza zasięgiem mediów tradycyjnych

Elastyczność planowania – możliwość wielokrotnej aktualizacji/ zmiana emitowanego materiału w trakcie ekspozycji. Rozpoczęcie emisji nowej kreacji może nastąpi w ciągu kilku minut od dostarczenia materiału

Optymalizacja kosztów – możliwość natychmiastowej podmiany materiału reklamowego bez dodatkowych kosztów produkcji.

kumulacja 3 mln   kumulacja 10 mln   kumulacja 13 mln  
         
Aktualizacja przekazu reklamowego w kampanii „Lotto”